Help desk - palvelupiste YT-neuvotteluja käyvälle yritykselle ja sen henkilöstölle

 

Tuotekortti header

HELP DESK -PALVELUPISTE YT-NEUVOTTELUJA KÄYVÄLLE YRITYKSELLE JA SEN HENKILÖSTÖLLE

 
MITÄ & MITEN

 

  • Kerätään yhteen yhteistyökumppanit (mm. TE-toimisto, ELY-keskus, hankkeet, vero-toimisto, oppilaitokset), jotka tarjoavat muutoksessa olevalle yritykselle sekä sen työntekijöille heidän tarvitsemiaan palveluita.
  • Laaditaan yhteinen toimintasuunnitelma ja rakennetaan tilanteeseen sopiva palvelukonsepti.
  • Perustetaan palvelupiste yritykseen.
  • Järjestetään henkilöstölle palvelupisteen esittelytilaisuuksia.
  • Tapahtuma syntyi Oulussa ICT-alan irtisanomisien keskellä ja tapahtuma on toteutettu yhteistyössä muutaman yrityksen kanssa.
KENELLE
Tapahtuma on tarkoitettu YT-neuvotteluita käyville yrityksille sekä heidän henkilöstölleen.
MIKSI

 

  • Yritystä varten nimetään omat ohjaajat, jotka ovat prosessissa mukana alusta loppuun asti.
  • Palvelupiste toimii yrityksessä lähellä työntekijöitä.
  • Palvelupisteen henkilökunnalta yrityksen muutostilanteessa oleva henkilöstö saa parhaan tiedon esim. yritystoiminnasta, yrittäjyyden eri rahoitusmuodoista, muutoskoulutuksesta, aikuisopiskelusta sekä työllistymisasioista.
  • Help Deskissä esitetyt kysymykset ovat liittyneet mm. kesken jääneiden amk- tai yliopisto-opintojen suorittamiseen, alanvaihtoon, yrittäjyysopintoihin sekä ylempiin amk-opintoihin.
  • Tapahtumaa voidaan muokata eri yrityksille heidän toiveidensa ja tarpeidensa mukaan.
 
TUOTTAJA

Pohjois-Pohjanmaan ELY-keskuksen hallinnoima Osuma – ohjauksella osuvuutta aikuisopiskeluun – projekti yhdessä OpinTori – hankkeiden kanssa.

 

YHTEYSTIEDOT
Pohjois-Pohjanmaan ELY-keskus, Anna-Liisa Hietala, puh. +358 295 038 055
anna-liisa.hietala(at)ely-keskus.fi
TUOTERYHMÄ

TYÖELÄMÄYHTEISTYÖ

AVAINSANAT

Tapahtuma, yhteistyö, työelämäyhteistyö

PÄIVÄMÄÄRÄ

25.11.2014

Tuotekortti footer

 

Lataa tämä tuotekortti pdf-muodossa

Takaisin sivulle Hyvät käytännöt - Työelämäyhteistyö